Wednesday, January 5, 2011

::Next Treatment::

Allahuakbar... Subhanallah... Hanya Allah yang mengetahui akan segalanya, akan apa yang dirancangkan, sebagai manusia, saya hanya mampu berusaha... Kata orang usaha tangga kejayaan... Kalau dulu saya berusaha untuk dapatkan degree, pastu master... Kita tau usaha kita tu akan berhasil... tau limit nya, 4 tahun lg grad, 1 tahun setengah lagi dapat master... sekarang ni usaha saya kabur di hujung jalan... tak tau bila... Suami saya kata "Percayalah pada percaturan Allah s.a.w".

Berbalik pada treatment saya, ikutkan rancangan awal doktor, bulan Jan ni saya akan memulakan IUI, tapi, manusia hanya merancang, atas nasihat doktor, kami memilih untuk buat pada bulan April nanti... Sebabnya, ada sedikit problem pada kami berdua... Problem apa... Hahahaha... Nak secret la kat sini... Tapi yang penting ada problem... Sekarang ni tengah tunggu satu lagi keputusan daripada doktor... Hope semuanya ok...

Dalam hati saya sekarang hanya berdoa semoga Allah mempermudahkan jalan kami... Kadangkala saya rasa pasrah dengan semuanya... Malas nak pikir...

Our next plan is... getting adopted child... Ada sesapa tak nak bagi baby tak... Saya nak yang baru lahir... Lelakila kalau boleh, perempuan pun boleh (tp sy sendirilah yang kene jadi ibu susuan)... Lagipun kan sekarang ni my sister baru melahirkan anak... so, blehla numpang jadi ibu susuan... hehehehehe... Banyak songel...

Chyok... Chayok... dont worry be happy!


No comments: